Veelgestelde vragen coronavirus

Helaas heeft het coronavirus en het bijverschijnsel coronagekte ook ons land bereikt. Vakantiepark Sallandshoeve volgt de ontwikkelingen van het RIVM op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygiëne van personeelsleden en gasten.

Wij begrijpen het dat jij als vakantiegast vragen hebt. Deze hebben de veelgestelde vragen hieronder opgesomt. Heb je aanvullende vragen, dan staan wij jou graag te woord via 0572 321342 en info@sallandshoeve.nl.

Wijzigingen en drukfouten op deze website zijn onder voorbehoud.

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij met Sallandshoeve het beste contact opnemen?

Wij verzoeken je contact met ons op te nemen via:

Kan ik op vakantie op Vakantiepark Sallandshoeve?

Ja zeker! Ons park is gewoon geopend. 

Hoe gaat de incheck?

Je kunt in onze receptie inchecken. Wij vragen één persoon per gezelschap naar binnen te laten gaan om in te checken.

Welke annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing?

De RECRON-voorwaarden zijn van toepassing voor annuleringen:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst annuleren annuleren betekent 100% betalen

Bovenstaande is geldig zolang de corona situatie gelijk blijft aan hoe deze nu is of zwaarder wordt.

Hoe kan ik annuleren als ik geboekt heb via een touroperator?

Wanneer je via een touroperator een vakantie op Vakantiepark Sallandshoeve hebt geboekt, dien je contact op te nemen met de betreffende touroperator voor vragen over jouw verblijf betreffende de reservering.

Indien je bij Groepen.nl heeft geboekt, kun je wel contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt over jouw verblijf.

Moet ik het restbedrag betalen voor mijn vakantie, die ik nu wil verzetten ivm de voucherregeling?

Ja, dit restbedrag moet door jou betaald worden voordat je de voucher ontvangt. 

Welke maatregelen zijn er genomen rondom hygiëne?

Ons personeel wat direct in contact komt met vakantiegasten zullen handschoentjes dragen om de overdraagbaarheid van het virus te verminderen.

Uiteraard houden wij ons aan de hygiënevoorschriften van het RIVM: 

  • Was je handen regelmatig met water en zeep
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Schud geen handen
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Ook hanteert onze Housekeeping aangescherpte en aanvullende schoonmaaktaken.

Wat is er geregeld voor horeca/restaurant?

Je bent van harte welkom bij Boerderij Sallandshoeve om te eten.

Er is ook een bezorgmenu beschikbaar, te bekijken en reserveren via Huisje bezorgd. Ook blijft het mogelijk om broodjes te bestellen.

Iemand in mijn gezelschap waarmee ik op vakantie ga heeft corona, wat nu?

Wanneer iemand binnen het gezelschap waarmee je op vakantie gaat, vastgesteld is met corona, mag je niet op vakantie. Informeer bij het RIVM of het verstandig is om zelf in quarantaine te gaan. 

Informeer met jouw annuleringsverzekering of de vakantie vergoed kan worden.