Veelgestelde vragen coronavirus

Helaas heeft het coronavirus en het bijverschijnsel coronagekte ook ons land bereikt. Vakantiepark Sallandshoeve聽volgt de ontwikkelingen van het RIVM op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygi毛ne van personeelsleden en gasten.

Wij begrijpen het dat dat u als vakantiegast vragen heeft. Deze hebben de veelgestelde vragen hieronder opgesomt. Heeft u aanvullende vragen, dan staan wij u graag te woord via聽0572 321342聽en聽info@sallandshoeve.nl.

Wijzigingen en drukfouten op deze website zijn onder voorbehoud.

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij met Sallandshoeve het beste contact opnemen?

Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via:

Kan ik op vakantie op Vakantiepark Sallandshoeve?

Ja zeker! Ons park is gewoon geopend. Onze speeltuinen en聽midgetgolf zijn toegankelijk.

Hoe gaat de incheck?

Je kunt in onze receptie inchecken. Wij vragen 茅茅n persoon per gezelschap naar binnen te laten gaan om in te checken.

Welke annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing?

Heeft u聽v贸贸r 16 maart 2020聽een vakantie geboekt?聽Dan vragen wij u contact op te nemen via mail:聽info@sallandshoeve.nl.
Heeft u na聽16 maart 2020聽een vakantie geboekt?聽Dan gelden de RECRON-voorwaarden voor annuleringen:

  • Meer dan 3 maanden v贸贸r dag van aankomst annuleren betekent聽15%聽betalen
  • 3 tot 2 maanden v贸贸r dag van aankomst聽annuleren betekent聽50%聽betalen
  • 2 tot 1 maand v贸贸r dag van aankomst聽annuleren betekent聽75% betalen
  • Binnen 1 maand v贸贸r dag van aankomst聽annuleren betekent聽90% betalen
  • Op dag van aankomst annuleren聽annuleren betekent聽100% betalen

Bovenstaande is geldig zolang de corona situatie gelijk blijft aan hoe deze nu is of聽zwaarder wordt.

Hoe kan ik annuleren als ik geboekt heb via een touroperator?

Wanneer je via een touroperator een vakantie op Vakantiepark Sallandshoeve聽hebt geboekt, dien je聽contact op te nemen met de betreffende touroperator voor vragen over jouw verblijf betreffende de reservering.

Indien je聽bij Groepen.nl heeft geboekt, kun je wel contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt over jouw verblijf.

Moet ik het restbedrag betalen voor mijn vakantie, die ik nu wil verzetten ivm de voucherregeling?

Ja,聽dit restbedrag moet door u betaald worden voordat u de voucher ontvangt.聽

Welke maatregelen zijn er genomen rondom hygi毛ne?

Ons personeel wat direct in contact komt met vakantiegasten zullen handschoentjes dragen om de overdraagbaarheid van het virus te verminderen.

Uiteraard houden wij ons aan de hygi毛nevoorschriften van het RIVM:聽

  • Was je handen regelmatig met water en zeep
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Schud geen handen
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Ook hanteert onze Housekeeping aangescherpte en aanvullende schoonmaaktaken.

Wat is er geregeld voor horeca/restaurant?

Gezien de versoepelingen van de maatregelen, gaan wij er vanuit dat met Pasen 2021 het聽terras聽van Restaurant Boerderij Sallandshoeve weer geopend is.聽

Er is聽een bezorgmenu beschikbaar, te bekijken en reserveren via Huisje bezorgd.

Ook blijft het mogelijk om broodjes te bestellen.

Iemand in mijn gezelschap waarmee ik op vakantie ga heeft corona, wat nu?

Wanneer iemand binnen het gezelschap waarmee je op vakantie gaat, vastgesteld is met corona, mag je niet op vakantie. Informeer bij het RIVM of het verstandig is om zelf in quarantaine te gaan.聽

Informeer met jouw annuleringsverzekering of de vakantie vergoed kan worden.